Zastanawiasz się, kiedy dotrze Twój list z Hogwartu? Wypatruj sowy! Kiedy nadejdzie ten wyczekiwany dzień, skompletuj potrzebne elementy umundurowania i pozostałego wyposażenia, nie zapominając odwiedzić ulicy Pokątnej… Wszystkie informacje znajdziesz w kopercie. Nie zgub biletu! Pokażesz go kierowcy Hogwarts Expressu w dniu wyjazdu. Wcześniej miej oczy szeroko otwarte, by odnaleźć Peron 9¾.
W drodze próbujesz fasolki wszystkich smaków i poznajesz innych kandydatów na czarodziejów. Czy oni też do tej pory myśleli, że są mugolami? Nad koronami drzew pojawiają się pałacowe wieże – to cel naszej podróży! Tiara Przydziału wskazuje Ci Twój Dom. Od teraz zbierasz dla niego punkty, by wspólnie zdobyć Puchar Domów. Wkładasz szatę i poznajesz Profesorów. Pora, by wybrałaby Cię Twoja różdżka! Dni w szkole wypełni magia, zabawa i śmiech. Poznasz tajemne eliksiry i zaklęcia. Przejdziesz próby Turnieju Trójmagicznego i spróbujesz odnaleźć Horkruksy. Podążysz też za wskazówkami Mapy Huncwotów i doświadczysz działania Zmieniacza Czasu.
Gotowy na letnią przygodę w świecie czarodziejstwa? Harry Potter i Majery zapraszają do Hogwartu!
- Domy – mieszkańców każdego z Domów łączą charakterystyczne cechy, symbol i własne barwy. Do którego wstąpisz? Każdy Dom stworzy własne godło i hasło wejścia.
- Różdżkarstwo – wybierze Cię Twoja różdżka, poznasz jej rdzeń i nauczysz się nią posługiwać.
- Turniej Trójmagiczny – przejdziesz 3 niezwykłe próby, w których udowodnisz, że na pewno nie jesteś mugolem!
- Turniej Domów w Quidditcha – ścigający, pałkarze, obrońca i szukający zmierzą się z kaflem, tłuczkiem i złotym zniczem. Który z Domów zdobędzie trofeum?
- Mapa Huncwotów – podążysz za pojawiającymi się na niej śladami, by rozwiązać zagadkę największego psotnika w Hogwarcie. Nie zapomnij na koniec stuknąć różdżką w mapę i powiedzieć: „Koniec psot!”.
- Lekcja zielarstwa – skrzeloziele, mandragora, diabelskie sidła – dowiesz się, jakie magiczne moce drzemią w roślinach i jak się nimi opiekować. Nauczysz się stosować zioła i stworzysz własną magiczną mieszankę leczniczą.
- Lekcja eliksirów – profesor Snape zostawił w pałacu Wielką Księgę Eliksirów. Odtworzymy wybrane i wypróbujemy ich działanie.
- Wielka Księga Zaklęć – Accio, Expelliarmus, Reparo, Avada kedavra, Obliviate, Alohomora – wiesz, że podstawą tych zaklęć jest łacina? Poznasz wymowę i znaczenie podstawowych zaklęć, które spiszemy wspólnie w Wielkiej Księdze, przechowywanej w pałacu. Na lekcji z podstaw łaciny stworzysz też własne zaklęcie!
- Wyprawa do Zakazanego Lasu – w świetle lampionów podążymy za dźwiękiem dzwoneczka, by spotkać Graupa.
- „Runy dla zaawansowanych” – odnajdziemy książkę, kupioną przez Hermionę na ulicy Pokątnej i napiszemy swoje imię za pomocą starożytnych run.
- Magiczne stworzenia i fantastyczne zwierzęta – dowiesz się, czym jest Wilkołak, Troll, Centaur, Niuchacz i Żądlibąk, jakie magiczne moce ma krew Jednorożca, a także gdzie znaleźć fantastyczne stworzenia w świecie mugoli.
- W poszukiwaniu Horkruksów – gra terenowa, której celem będzie znalezienie magicznych przedmiotów. Czy uda Wam się uśpić Puszka, pokonać diabelskie sidła i odnaleźć właściwe klucze?
- Warcaby czarodziejów – przeprowadzimy rozgrywkę, w której sami będziecie pionami.
- Zmieniacz czasu – doświadczysz jego działania w dniu, w którym wszystko będzie na opak.
- Lekcja wróżbiarstwa – co zobaczysz w swojej filiżance? Lanie wosku i robienie własnych świec.
- Hymn Hogwartu – poznamy jego tekst i zaśpiewamy w rytm ulubionej piosenki.
- Czarodzieje w mugolskim świecie – wycieczka autokarowa do JuraPark Krasiejów.

- Realizację programu
- Dojazd
- Zakwaterowanie i wyżywienie
- Kadrę pedagogiczną
- Ubezpieczenie
- Bilety wstępu
- Opiekę medyczną
- Codzienną foto-video relację na Facebooku i Instagramie
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny oraz Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Różdżkę, pelerynę i list
Atrakcje w cenie:
- Wycieczka do JuraPark Krasiejów – JuraPark, Tunel Czasu, Prehistoryczne Oceanarium, Park Ewolucji, Pawilon Paleontologiczny, Kino Emocji 5D, Park Rozrywki, Plac Zabaw
- Wycieczki piesze po okolicy
- Podchody i gry terenowe
- Warsztaty tematyczne
- List z Hogwartu
- Różdżka i peleryna
- Wizyta w pałacowym basenie
- Wstęp do pałacowego Muzeum Porcelany
- Karmienie danieli
Dodatkowo w programie:
- Dyskoteki tematyczne
- Zajęcia sportowe, plastyczne i muzyczne
- Konkursy, gry i zabawy w terenie
- Zabawy i tańce integracyjne
- Gry planszowe
- Baloniada – bitwa balonami wypełnionymi wodą
- Ognisko lub grill z pieczeniem kiełbasek
- Wieczór filmowy
- Uroczyste zakończenie kolonii
Hotel Sulisław*** ulokowany jest w dwóch budynkach dawnego folwarku Pałacu Sulisław, którego początki sięgają XVII wieku. Jako część zespołu pałacowo-parkowego zostały gruntownie wyremontowane w 2014 roku i zaaranżowane ze smakiem.
Hotel oferuje restaurację, sale konferencyjne, Salę Kongresową. Uczestnicy zwiedzą pałac i skorzystają z pałacowego basenu. Do zespołu pałacowo-parkowego należy rozległy, założony ponad 150 lat temu park oraz Plaża Sulisław – kąpielisko nad stawami z krystalicznie czystą wodą. Hotel prowadzi również hodowlę danieli i Muzeum Porcelany.
Zakwaterowanie w pokojach 2-3-osobowych o wysokim standardzie z łazienką, tv, małą lodówką i bezpłatnym dostępem do WiFi.
Wyżywienie: 3 posiłki dziennie + podwieczorek. Suchy prowiant w czasie wycieczki i na drogę powrotną.
- Chorzowa
- Częstochowy
- Siewierza
Było super! Wszystko na ocenę celujący! Polecam wakacje z Majery Travel!!!
Fantastyczna opieka i organizacja pobytu. Pożegnanie z płaczem, choć dziecko było pierwszy raz na koloniach.
Dzieci mega zadowolone i szczęśliwe. Nauczyły się wielu nowych umiejętności i wspaniale spędziły czas na świeżym powietrzu











