Uczestnik ma prawo wykupić od Organizatora dodatkowe Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji.
Chęć wykupienia takiego Ubezpieczenia należy zgłosić do 7 dni od złożenia rezerwacji wyjazdu. Wpłaty należy dokonać na konto Organizatora w terminie 7 dni od dnia dokonania rezerwacji. Brak wpłaty jest równoznaczny z rezygnacją z wykupienia ubezpieczenia (pomimo jego wyboru w zgłoszeniu).
Koszt Ubezpieczenia wynosi 100 zł / turnus.
Ubezpieczenie gwarantuje Uczestnikowi zwrot 100% wpłaconych środków w przypadku rezygnacji z wyjazdu na przynajmniej 24 godziny przed planowaną imprezą turystyczną.
W przypadku rezygnacji z wyjazdu w terminie krótszym niż 24 godziny przed wyjazdem, zadatek pozostanie bezzwrotny.
Wpłaty zostaną zwrócone do 5 dni roboczych od momentu pisemnego zgłoszenia rezygnacji. Rezygnację z wyjazdu należy wysłać na travel@majery.pl
W celu otrzymania zwrotu środków należy wysłać dane do zwrotu z numerem konta bankowego, na który ma on zostać zrealizowany na adres mailowy: travel@majery.pl